The force awakens

Äntligen är det min tur att få se senaste Star Wars filmen på bio. Jag och Hampus ska se den tillsammans som en dejt. En sak som är skum är att jag och Hampus har vairt tillsammans nästan ett år men jag tror att detta blir den första riktiga dejten vi har tillsammans. Så klart har vi gjort massa roliga saker på stan, som bowling, men det har alltid varit med kompisar. Sen spenderar vi massa med timmar hemma hos varandra, men det gilts inte som en dejt. Om man inte är i Sims världen då är två kompisar som flörtar med varandra och är själva på en tomt på dejt... Men jag tycker att min och Hampus relation är perfekt precis så! I'm more of a netflix and chill kind of girl, I guess! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0