Steffi på besök

Idag var jag med min gamla vän Steffi. VI känner varandra från att ha gått i samma klass i högstadiet ett tag. När gymnasiet kom så valde vi helt olika skolor och linjer så det blev svårt att få till träffar så vi förlora kontakten lite. Men idag så såg vi äntligen till att träffas och det kändes verkligen som förr, det var så härligt. Det är det bästa med vänner, att ifall man verkligen är riktiga vänner så hittar man tillbaka riktigt snabbt igen oavsett ifall det var en vecka eller två år sedan man träffades senast. Jag är så glad med alla nära mig just nu. Livet är på topp. 
 
Jag och steffi gjorde supergod sallad med dittan och dattan i och en smarrig kladdkaka. 
Salladen innehöll stekta soyabönor, rödlök och melonkärnor och hackad isbergssallad, gurka, avokado och fetaost i. Kladdkaka receptet tog jag från denna länk: http://mittkok.expressen.se/recept/crunchy-kladdkaka-med-jordnotter-och-mjolkchoklad/ jag tog lite mindre mjöl i och mörkchoklad istället för mjölkchoklad och hoppade toppingen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0