Bowling och fika

Idag var det iskallt, med pudersnö som yrade och lite kompisar och jag spelade bowling tillsammans. Det var roligt och min tävlingsmänniska kom fram ordentligt, tyvärr kom jag på andraplats utav fem så blev lite små sur. Men det var så roligt så jag var inte långsynt. Efter bowlingen gick Becka, Fredrika och jag till bakgården och åt fika och snackade om allt och inget. Det har varit en härlig dag med kul aktiviteter och det fick mig verkligen att uppskatta att vi har lov! Det var egentligen en helt perfekt vinterlovsdag, med vänner, fika, bowling, snö och kyla. Jag tror att jag behöver värdesätta mina lovdagar mer och göra varje dag till en härlig dag. Det betyder inte att jag måste göra aktiviteter varje dag, utan att jag ska göra saker som får mig att må bra med människor jag tycker om och kanske tänka att idag är en bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0