Vinterlov

Hej, tänkte att jag kunde försöka med blogg igen! Har inte bloggat sedan i 8:an vilket är ungeför tre år sedan och är därför lite ringrostig... Nu har jag gått halva året i tvåan på naturvetenskapligalinjen vilket betyder att halva min gymnasietid är förbi. Det har gått så jäkla snabbt! Det har varit mycket plugg, men i och med linjen som valdes så var det redan ett faktum att det skulle bli tufft. I övrigt trivs jag jättebra med min klass, mina vänner och skolan är perfektion. Min skola representerar humanism och respekt för medmänniskor vilket jag är stolt över. Trotts att jag trivs bra så ska det bli skönt med lov, för att jag ska kunna koppla av och vara med kompisar. Det blir inte av att man hinner träffar alla under de intensiva veckorna i skolan men ska försöka med det nu under vinterlovet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0