Tjejkväll med Evelina och Becka

Idag har jag haft girlsnight med Evelina och Becka vilket var precis vad jag behövde! Vi började med att göra tacos, eftersom Evelina är vegetarian så stekte vi corn också med vanlig taco kryddning och det funkade utmärkt. A tip. Sen satt vi och pratade och åt massa popcorn. Sista påsen popcorn vi gjorde var helt perfekta! Tror popcorna var från OLW och hade smörsmak och de mikrades i 2,5 minuter exakt med 650W. Try it, it's the best! Vi prövade också en ny soda som jag tror är icas egna som hette Djungel Soda. Vi såg den i affären och blev nyfikna så bestämde oss för att pröva den. När vi kom hem så såg vi att den var av smak banan... Inte riktigt min grej men den var gillad av andra. Så ifall man gillar banan och älskar banana skids så garanterar jag att du kommer gilla den, för den smakar precis som högkoncentrerad banana skids! Efter massa tjejsnack så gick vi in på kvällens film vilket blev Harry Potter och dödsrelikerna part 1. Så typiskt att göra part 1 och part 2 på den sista filmen i en serie nuförtiden, bara för att hollywood kan tjäna mer pengar på det. Men det behöver de nu eftersom man kan hitta alla filmer online, så det säljs inte lika mycket DVDer och blue-rayer idag som det gjorde för tre år sedan. Tillbaka till Harry Potter så är det en utav de bästa filmerna som har gjorts! Böckerna är dessutom ännu bättre med mer detaljer. Så ifall du inte har sett dem så är det dags att du gör det! Kvällen var full av kärlek och skratt, perfekt till en regnig dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0