Hundvakt

Jag älskar hundar och kommer alltid att göra det. De är så vackra och godhjärtade varelser och ställer alltid ens ägares behov före sina egna. Deras uppgift i livet är att så klart vara stolta över sig själva men också att sprida kärlek. Därför förstår jag inte folk som inte är hundmänniskor. De senaste dagarna så har jag varit hundvakt till min pojkvän, Hampus hund som heter Zorro. Zorro älskar att leka och bli klappad på magen, han är en riktig livsnjutare och jag och hela min familj blev sugna på att skaffa hund när vi vaktade honom. Dock har vi pratat länge om hur vårt veckoschema inte passar till att ha hund. Men när jag skaffar familj så ska en hund ingå i den. 
 
Här är bilder på Zorro. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0