Läppstifts beslutsångest

Idag har jag spelat Sims och sen åkt ner till stan för att köpa lite sminkprylar! Mitt mål var egentligen att köpa en ny consealer men när jag var i affären så lockade läppstiften mer! Där av den superlame rubriken, förlåt! Jag har egetligen inte ägt något riktigt läppstift som jag har använt ordentligt utan det har varit mer för utklädnad innan. Så att köpa sig sitt första läppstift känns som att jag blir något mognare. Om nu smink kan göra någon mognare... Mitt problem är att jag inte vet vilken nyans som skulle passa mina behov. Jag vill ha ett jag kan använda till både fest och kanske lite stiligare vardagar. Men vill inte ha ett rött trots att det är supermordent och jättesnyggt på många, på mig ser jag bara blek och översminkad ut. Jag är inte bra på att sminka mig utan använder mest maskara och fyller i ögonbrynen så jag vill ha ett stift som ser naturligt ut. Så jag tänker nude! Problemet är att jag inte vill ha för ljus, för rosa, för mörk eller för röd, så jag hittade inget i stna som passade trots de många timmars sökande. Tänkte därför att jag skulle hitta lite insperation på nätet! Bilderna visar att nude funkar till hårt, medel och lätt sminkat, alltså perfekt till mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0